:D

idag har jag ,mamma och ludde varit på sala badet och haft det skoj:) men jag skrapade upp benet på det vassa golvet när våg maskinen startade...;(
efter det hämtade vi tobias (mammas man ) hemmifrån sedan åkte vi på resturang å hade det mysigt:)
nu ska jag kolla fokis blogg och chatta lite sen ska jag nog lägga mig å se på film . imorn ska jag åka till pappa å vara där en hel vecka:) det e väl ingen nyhet att jag är där en hel vecka ,efter som jag är hos mamma 1 vecka å hos pappa en vecka,vi byter på fedagar men denna vecka stannade jag en dag extra hos mamma:) och i morn kommer mickan å viktor hem från england ,hoppas dom har haft det bra där .ska bli kul å se vad dom har köpt:D
hej då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback