vill ha påsklov:)

hejsan alla glada ! guuud vad jag längtar till påsklovet gör inte ni? vi ska väl hitta på någåt å sen på själva påsk dagen eller vad man kallar det ska vi hyra stuga i fjällnora,ja det e en bit å åka men det kommer bli kul:) vi ska ha frågesport ,lekar,påskägg,m.m och moster kommer och mormor kommer å jag mamma,mickan å ludde:) det blir lixom en tjej (och en bäbis kille) helg:) ska bli roligt:)
idag i skolan var det väl inget speciellt ,bara att vi hade matte å jag fattade inte ett piss.... det har gått ganska dåligt på 3 prov nu ,men jag har blivit (som tur var ) godkännd och över godkännt:) man kan bara tacka å be ... så nu hjar jag pluggat engelska å det går bättre men no å matte kommer dte typ alltid gå dåligt i för mig känns det som fast jag pluggar ,å pluggar å pluggar..... tur att vi får betyg i 8an å jag går bara i 6an nu:) nu sk jag kolla fokis blogg å sen kolla lit epå datan sen läska lite:) ps: om ni oxå vill läsa fokis blogg gå d¨å in på   -------------------------------------->   foki.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback