Facebook sak :)

nicklaz kettunen- en sjuktsnäll kille!

martin axelsson- en kille som är ganska dryg ,men snäll!

titti andersson- en tjej jag inte känner så bra,men går i 8an på min skola :)

malin andersson- en super fin tjej ! assnäll och cool du ¨är en cool guzz xP ! :)

miranda bernström - en enormt fin tjej,super snäll!

alice löf - kan inte beskrive med så många ord! älskar dej ,bästavän <3

saga sätre - en tjej jag inte känner ,men gått på min skola ,eller går :S

hannes sunden - en supersnäll kille ,askulkille men kortis ;)!

viktor blomdhal - känner inte så bra ,men säkert super snäll! :)

evelina holmqvist - en tjej jag inte känner så bra ,men var tsm med min tremänning ,krille ! tror du bor i nosjö!:)

felicia kjaaersgard - en fin tjej,känner inte så bra men du är söt och snäll afll! :)!

maja pettersson - en snäll tjej, min granne typ  höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöh
(du får inte bestämma) ;)

elin roxstöm - en fin tjej i 6an,känner dig inte så bra ,men ändå :)!

linnea norrstöm -en supersöt tjej ,supersnäll är du  med :) har inte kännt  dig så länge men ,men :) en sak vet jag,det är att du är supersööt!!! :)

linnea lindberg - ASFIN tjej som ska åka till usa med mej ,för vi är rädda för vita skåpbilar med läskiga inbrotts tjuvar i ;s <3

therese bryngel - en supersnäll tjej som jag har hälsat på många gånger.du har en super söt bebis ,och katten din är cool:)



hehe, jag skrev dom som gillar skriver jag om på min blogg! :)  (skrev på facebook)
inte så många men ,men... mest tidsfördriv! :D

mvh /

hohoho ,det visste ni ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback