god jul alla sötisar!

klockan är nu prick 5 i  12 !!!!!!!! :D <3
undra vad man får i julklapp av alla fina ,underbara och söta där ute!
jag kan ju skriva min önske lista lite coolt!
sen lägger jag nog ut en bild på allt jag fårr! om det inte får plats så blire 2-3 kort  :D

              ÖNSKELISTA 2011

systemkamra!
stativ!
kläder!
smycken!
smink!
nagel grejor!
i pad 2 :D!
pengar!
presentkort!

ja, och lite så!
hehe,ja ganska drya grejer men,men :D

" man vet aldrig vad tomten kommer med "

nu ska jag dricka upp mitt te och se lite film ! sen ska jag sova så fort jag kan ,för jag vill ju att det ska bli morgon!!!!

men...vi får inte öppna paketen förns efter maten xP!

hoppas ni får en fin jul! <3 <3 <3 <3 <3



många bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback