Godis! - Idol!

Hej jag hostar fortfarande mycket! :/ sjukt irriterande..
nu ska jag äta mitt lördags godis (som jag aldrig åt) och se idol :D
jag ska vara hemma i morn med... men i morn kanske jag åker till mamma om ludde ( min llle bror) har kommit hem från sjukhuset. han har fått nån bakterie på lungan nåt på p..... hoppas han mår bra snart D: <3 älskar dig ludde. jag ska lägga upp dagens outfit (har varit sjuk så det var inget snyggt) haha :P först kommer en bild på mitt godis!




tröja-lindex tror jag :)
byxor-(långkalsonger HAHAHA) maxi :P
strumpor- H&M

Kommentarer
emilia svensson - 12 år säger:

hej frida. kan inte du visa allt ditt smink? snälla du har ingen video nästan!

eller göra nån nagel video eller room tour!

något men snälla gör en video!

2011-09-27 | 15:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback