Pinsamt värre!

hej ! idag har vi väl int gjort nåt speciellt i skolan men det  kom 2 poliser xD!
sen när vi åkte buss så kom det in 2 kille och sa visa ditt kort jag ba ok? så gjorde jag det det gjorde alla andra i bussen oxå såklart! sen kollade dom bältena!PINSAMT VÄRRE! jag hade glömmmmmmmmt det ! guuud jag skämms fortfarande ju! jag blev helt skakig åt satte p mig det han log och nickade! som tur var....nu har jag lugnat ner mig med varm choklad och vatten på biblioteket!jag skämms ju så fort jag tänker på det !

jaja,poliserna i skolan skulle hämta nån sa larsson(fredrik)! men det tror jag ju på hur mycket jag vill....lärarna sa bara ,
äh de skulle fika ! då as garvade jag.jag ella och klara har väl skrattat hela dagen mest! haha..men gud nu kommer bilden upp igen .PINSAMT! sen tappade jag buss kortet bakomstolen    SÅ TYPISKT     men jag fick upp det av ilska! :P nu skaa jag logga ut det är bara 7 minuter kvar. puss på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback