begravning.

hej.
jag har varit på begravning idag.
känner super stor saknad efter dej runa!
alla saknar dej.
när man har haft många minnen med en person,
så gråter man om den går bort.
för den djupaste glädjen är sorg och tårar.
om man inte gråter har man inte känt glädje med den personen.
jag kan bara inte förstå att du inte kommer tillbaka.
hoppas du har det bättre där du är nu så slipper du lida av den där hemska cancern.
skulle göra vad som helst för att du skulle finnas igen!
jag saknar dej!
en sånn person som du finns det inte många av här, vi älskar dej!
du kommer alltid finnas i mitt hjärta!
även om jag kan känna smärta, så finns du där och är den underbara person
du är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback