candy day!

tjo everybody!
idag är det lördag, som alla säkert vet ;)
men i gårkväll så låg jag o pappa och kollade  på skräckfilmer hela natten O.o
jag somnade i soffan, och sen vaknade jag och då var alla borta.
så jag är fortfarande ensam hemma.
jag har ba kollat på tv, och nu fixar jag men nudlar, jag är grym på matlagning (a)
jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag..
mickan är fortfarande hos mamma, pontus på nån fotbolls grej, o viktor borta.
så jag är det ända barnet till i morn ..
kul då..
men jag kanske bakar, ringer en kompis eller nått annat som man kan göra forever alone.
kanske drar ut och fotar, men jag ska äta upp nudlarna sen duscha.
det är asmycket rävar o rådjur utan för här, så kanske kan få nån bra bild på dom, vi får väl se!
kladdkaka, cupcakes, bullar, jag vet inte än, men nått blire.
kanske inte ska äta godis idag ,utan bara KAAAAAKOOOR!
hahah, nej men vi hörs senare.
förbered er på grym uppdatering idag!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback