friday ♥

hej alliiiihoooppppaaaa!
idag äre fredag!
så här har dagen vart!
först skolan, slöjd,engelska, och idrott.
chilliga ämnen!
på idrotten hade vi FOTBOLL villket jag suger bajskorv på.
så jag sparkade fel och fick as ont i foten...
och lika blonda klara gjorde samma sak, så vi strejkade och hade gymnasik,stretshing iställleee!
vi gjorde typ handvolter, brygga och massa sånt!
haha, vi är bäst lixom! ♥
sen nät jag kom hem, så packade jag och så drog vi typ.
vi beställde hem pizza, och sen typ bara chillade.
jag har typ duchat i en timme O.o
nu ligger jag här och chattar med lite coola människor!
i morn ska jag träffa emmis ♥
som jag har saknat henne!!!!
här är helgens , lovets", planer!




fredag:chill pill!
lördag:träffa emma och vara med henne tills på tisdag!♥
söndag:vet inte? v-rås? PLUGG?
måndag:pontus kommer, vi drar te ikea.
tisdag:PLUUUUUUGG!


Kommentarer
felicia - fotokobran säger:

hoppas din helg startade lika bra som min! :)

2012-04-28 | 19:25:53
Bloggadress: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback