friday ♥

toodaaay it is friday!
and i love it! ♥
idag har vi haft syslöjd,engelska och idrott!
på idrotten så skulle vi springa (utan att stanna) 2,5 km.
och jag har astma, så jag var tvunge och stanna typ 2,3 gånger och ta medicin,
men jag höll på att svimma när jag kom fram, allt bara svartnade för ögonen och jag blev
illamående och yr.
jag dog nästan typ!
haha, nej men om jag hade sprungit 1 minut till hade jag svimmat..
som tur var gjorde jag inte det.
i dag ska jag chilla, mickan är hos mamma och viktor på nåt ställe, så det e ba jag och pontus här.
men sen blire big brother kanske baka?
mys och bara chill.
i morn ska jag typ bort nån stans.
vet inte vad det heter ;)
meeen, vi hörs senare.
puss




jag på studsmattan (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback