Glad!

heeej!
nu har jag äntligen tid att blogga lite igen :)
mår super bra idag!
är typ asglad, men varför vet jag faktiskt inte.
idag gick jag upp klockan 12 igen ,emm..
sen gick jag ner och tog frukost, te och hembaktbröd!
sen så gick pontus viktor och jag ut en stund, vi hoppade lite studsmatta.
våran byggsak är helt grym!
sen gick jag inn och duschade och fixade mej, chillade!
jag behövde inte stressa iallafall.
nu har jag precis ätit lite lunch och snart ska vi dra mot västerås och handla.
men först ska vi lämmna pontus på fotbolls träning,men jag hade tänkt att
slänga in något kul igen.
har lust med mycket uppdatering idag men det kommer säkert inte
bli så, för jag ska ju bort.
men vi får höras senare!
puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback