kul!

hej!
pontus o jag har hittat på nåt väldigt askul!
vi flyttade studsmattan så att den är lixom nedanför trappan, (ute), så hoppar vi från räcket
ner till studsmattan , man flyger ashögt!
det är kanske 1-2 meter ner tillstudsmattan från räcket!
det är askul!
kanske kommer bilder på det i morn!
vi har typ varit ute hela kvällen, det var ganska varmt men helt plötsligt började det hagla
och då vart det genast mycket roligare!
det blev skithalt och det blåste som satan!
men det var askul!
sen gick vi inn och åt middag, såg på film, eller ja sett på film har vi gjort as mycket ikväll!
först big brother och sen filmfilm,film!
det var nån skräckis typ"american horror" något..
den började efter big brother.
sen såg vi nån komedie som var i 2 timmar, men det var skoj!
men nu tänkte jag läsa lite bloggar, emm, ja klockan är 2 men jag läser en stund.
i morn ska jag på begravning.
saknar henne så!
hörs mer imorn!
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback