majbrasa!

hej!
idag var det grymt hela dagen!
först åkte vi till ikea, sen tillbaka sen drog vi till ett super mysigt berg!
och gick lite vid vattnet ,men det sludade med att jag ramlade i...
klant, iknow!
sen åt vi mat, och sen gick jag o pontus till berget igen.
sen halv nio vare majbrasa!
då var vi där till typ halv tio, det var super mysigt alla satt på berget i solnedgången
framför sjön och majbrasan var ute på en flotte mitt i vattnet!
sen var det skit mycket fyverkirier  medans!
sen gick vi tillbaka och grillade banan med smält choklad och glass till!
har varit en super mysig dag!
nu så chattar jag lite, och ska snart se på film!
imorn blire hemåkning :(
kommer sakna dethär! men snart äru ju sommarlov!
håll ut frida komigen!
men det värsta av allt var att alla satt och mös med sina tjej/killar.
så jag satt där med dom andra ba jaha!
hahah, men puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback