monday...

hej!
veckans sämsta dag avklarad!
men det är en skit tråkig långdag med massa tråk ämnen!
i morn ska jag till tandläkaren och jag har just nu ont i magen.
så blir hemma imorn.
men ska laga min tand jag råka slå i sten kanten när jag badade, den gick ju sönder så..
men det ska bli fett awesum att ha en "normal" tand igen ;)
jag ska plugga super mycket idag!
jag håller på att städa mitt rum ,men tar en liten paus!
vi hade delvis det bästa ämnet idag ;) , idrott såklart!
vi sprang 2,5 km som förra gången, jag har ast´ma så jag kan ju inte springa så fort, men jag sprang på 15minutar och 25sekunder tror jag!
jag jag förbättrade det grymt mycket!
jag är iallafall nöjd.
det var nån som frågade om jag kunde börja med dagens outfit,
svar: ja, det kan jag väl.
men nu har jag ju bytt om , så vi kör från och med i morn då!
tänkte köra, hissa och dissa sen.
eller  ( inne) (ute)
för mej.
det är väl ändå lite kul? ;)
men vihörs!



fjorre in tha house?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback