Sitter här forever alone!

Tjoo
Sitterhär ensam i skolan, åkte med mamma istället för bussen , men förhoppningsvis kommer nån snart!
Jag hade tänk göra biologi läxan nu, men jag vill inte sitta själv i sköp korridoren och dö långsamt.
Aja, kanske kommer nån lite rolig hit om nån minut..
Får se...
Idag har vi typso först, i typ 708 år, sen matte, bild ochdet jag hatar mest.
Spårk, spanska, tror jag måste spy på det!
USCH!
Och so'n , det är lixom inte själva ämnet, utan läraren jag inte gillar..
Dom gör allt tråkigare än vad det är.
Vi har so i 120 minuter!
Snälla nån, det tycker jag att bilden ska vara istället för vi skriver bara och fattar noll på so'n.
Men nu tror jag att jag ska fixa färdigt läxan eller nått.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback