tandläkaren!

tjo evrybody yeeah!
okej?
men aja! hej!
idag har jag varit super trött och lite snuvig!
men , på morgonen följde jag med pappa till "husvagns bisiktningen" och sen efter det så åt vi på solna korv, (" samma sak som sibylla")
sen efter det så drog jag till tandläkaren..
jag lagade min trasiga tand , ( som jag slog i, i en stenkant)
och sen så åkte vi hem.
jag pluggade lite kemi ,och tok städade mitt rum, är typ as pigg.
så det kommer inte bli lätt att sova sen ..¨
jag har rensat egenom mina garderober och kastade SKIT mycket.
jag hade tänkt att duscha snart, och sen så plugga lite till..
men jag bloggar nog mer sen, men här är lite bilder från today ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback