"var helt säker på att jag skulle sluta blogga"

jag hade förberett mej på en riktigt skit usel dag idag.
den började okej, blev bättre  och bättre,
men sen efter maten blev det inte bra..
några killar i klassen började prata om min blogg, och om frågestunden.
och skrattade och viskade.
då var jag tvärsäker på att det var droppen och att när jag skulle komma hem så skulle jag sluta blogga och ta bort bloggen.
men sen pratade dom med klara,( dom hade gjort henne samma sak oxå)
och då sa dom ett omoget kaxit " amen förlåt då, jag visste inte att det var så känsligt"
men jag pallar inte han mer, så han glömmer jag.
men om jag slutar blogga, kommer jag typ ha skit tråkigt, och bara vill skriva av mej allt dåligt och bra som har hänt som ingen annan kan förstå.
jag satt och pratade med moa 20 minuter om bara allt jag var less på!
efter det kändes allting mycket bättre och jag mår bra nu!
sista lektionen var det kemi prov..
kemi är ju kemi, tråkigt och man fattar inget..
ja, jag blir nog godkänd men får inget stort " A " kanske e,d...
men..
sen fick man sluta när man var klar.
då slutade jag lollo och ellen samtidigt och hade 45 minuter innan vi egentligen sludade och 1 timme innan bussarna skulle komma, så vi gick till mat öppet och köpte läsk ;)
sen solade vi lite, sen kom min taxi och jag drog hem!
men nu är jag iallafall hemma och det känns verkligen skönt att kemiprovet är över!
vi ska nog snart äta middag, sen¨åker pappa och spelar tummor inne i stan.
så då stannar vi hemma och kollar på big brother från början, vi har spelat in typ alla avsnitt.
haha, och kanske blir nått gott till?
eller ska jag baka? göra fruktsallad?
nerå ,men vi hörs senare gaaaayyyysssss!
puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback