äntligen!

jävla blogg.se funkar inte längre jag tror jag ska byta, har sett så många bloggare som sagt så på sina bloggar oxå, jag har försökt logga inn i 2 dar!
sjukt jobbigt!
undra hur många personer dom förlorar på dt här, det kommer bara upp nån jäkla ko som ba " kon har varit här" eller nått, skit irriterande, men funderar på om jag ska ta typ myshowroom, eller nått... fast blogg.se tyckte jag var bäst , men inte längre!
iafl, igår när vi hade slutat drog jag o klara in till stan, albin o kevin var oxå på bussen för dom skulle typ till albin, eller nåt xd
så då hade vi lite kul , vi typ gick in på ica , det var en fett häftig tant där som hade en skooter ,haha, grymgammling!e o kollade up
sen vart det översvämning på stan , blixten slog ner i paushuset o gjorde ett stort hål, o det började brinna..
från asfint skit varmt till översvämning o eld typ :S
sen drog albin o kevin till bussen o åkte hem till han eller nåt ..
´så då  gick jag o klara på typ cafe, o snackade en massa tjejsnack.
det var verkligen jättemysigt att dte bara var vi två fö en dag! ♥
sen gick vi typ på H&M sen drog jag hem!
jag har fått lite tidiga födelsedags presenter som ni ska få se i morn!
jag ska ju få mer sen osv :)
men jag fyller år om 14 dagar, 13 dar imorn!
asglad!
ändå ganska taggad för skolan på måndag för o se hur det blir med ´vanliga lektioner nu!
kulkul!
sen efter ett tag blire väl tråkigt , men aja!
om jag inte bloggar så äre pg den här jävla blogg.se hackade bajset!
men jag ska försöka! hörs senare ikväll om det går! puss!

Kommentarer
älskling :* <3 säger:

det va en gubbe ;* <333333333 älskar dej

2012-08-19 | 08:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback