Första skoldagen avklarad!

Hej!
Första dagen i skolannavklarad!
Vi gjorde typ inget, frågesport, ritade , fick en ny i klassen, rektorn prata massa goja , nya lärare som är sjukt mycket bättre än förra årets!
Shemat är faktiskt helt OK i år, måndan är fett underbar, som förra året sög.
Men nu blire possitivt ett tag iallafall.
Jag är helt slut , dötrött, jag kom hem o typ somnade i soffan , åt middag o duschade.
Ska typ lägga mej o se en film , kommer förmodligrn somna..
Skulle behöva städa mitt rum , men det skiter vi i!
Imorn åker jag till pappa , o myser!
Sen blire riktiga skoldagar o betyg, men jag får kämpa , tänka possitivt!
Hahaimorn äre ju typ helg så, fätt chill pill!
På bilden är mitt shema, kanske inte syns så bra men aja, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback