Gårdagen + idag

Hej!
Igår var jag lute för trött för o blogga , men iallafall , dagen började med ett helvete, sen tog vi skolgotot o hade vanliga lektioner.
När vi slutade blev dagen bara bättre o bättre , klara o jag drog hem till alice o typ kollade på hannah montana , HAHA jag döör!
Vi typ hade askul!
Sen drog vi till gårn o hade kul!
Vi var där till 22:00 tror jag, sen drog vi hem till alice igen o paratadeosv, vi skulle ha sovit hos henne men eftersom jag har magkatarr så kunde jag inte ..
Men sen typ såg jag på film o somnade!
Nu har jag städat mitt rum, fett duktig!
O ätit sen så kom mormor nyss o gav mej presenter!
Haha vi ska ju fira mej i dag på mammas o tobias sida, alice kommer lite senare kanske, o sen så ja, av mormor fick jag en 500;- najjs uknow!
Ska duscha nu o va lite social, puss!

Ps: här är en bild på sakerna jag fått hitils , (pengar o väska) och jag ska få myycket mer , det här är ba av pappa , mormor , låssasmorfar och farmor o farfar

Jg ska få av mammas släkt, tobiassläkt , åsas o pappas släkt , mamma o tobias kompisr, osv!;*


Kommentarer
saga säger:

Fin blogg, kika gärna in på min också ♥

2012-08-25 | 17:32:56
Bloggadress: http://saganilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback