glad!

hej!
jag har läst och fått super många kommenterer om att jag inte ska bry mej om idioter, och att ni säger att jag är fin och ni älskar min blogg!
och då stiger verkligen mittt självförtroende , det känns så bra !
då känns det som om jag inte bara är en odåga och ett missfoster,tack så super mycket!
 
jo, jag har ju inte bloggat sen götebnorg men jag hade tänkt göra det nu och förklara.
bella,robin,andreas,isak,julia,felicia och deras föräld¨rar kom ner hit från luleå/arvidsjaur.
dom var här i en vecka, ,å vi hade så jävla kul!
en tid man aldrig glömmer!
jag kommer ladda upp en massa bilder snart!
dessutom har jag fått min älskade iphone4s vit nu!
är verkligen jätte glad!
men idag så åkte dom hem :(
allihopa..
är lite ledsen över det för kommer verkligen sakna bella,super mycket!
nuär det ett fucking jävla cp år kvar till vi ses igen!
börjar typ grina bara av tanken!
kolla hennes blogg  här! http://lulestekarn.blogg.se/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback