onsdag

hello bejbs!
 
idag ahr det varit skit tufft o skit tåkigt i skolan, bara bajs änmen..
aja iallafall när jag kom hem så typ fick jag lite damp och gick o sjöng , haha , sen typ somnade jag somvanligt, asså jag har ju nå fel, varje dag somnar jag efterskolan, men det knasiga är att jag alltid ändå är skit trött  sen efter oxå :O
sen åt vi typ middag, jag sitter typ vid datorn, imorn ska jag åka till mamma , en dag tidigare för pappa ska typ jobba på nån annan resturang som kock o då , aja spela roll, han är inte hemma iafl..
jag fyller år om 10 dar!
fätt chill!
jag ska snart acka o fixa lite sen ahade jag faktiskt tänkt att sova, eller ja se på film sen sova för jag håller på å dö här av trötthet, men jag fick inte gå o lägga mej för tidigt .. för då skulle jag vakna eller nå -.-
men puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback