Skolan..

Hej..
Idag har jag klipptklart gräset och tränat , kollat p tv o chillat shär sista dagarna..
Imorn ska jag tillbringa dagen med å gråta :(
Nej skojade , ska vara med alice , sen ska jag fixa allt, sen börjar helvetet.
Ja, klart jag har saknar alla ..
Men inte såå himla mycket, Hahah, ne skojade igen..
Men det hr sommarlovet känns inte ens som det börjat..
Det har ju föfan typ varit vinter :o
1år kvar till härligheter!
1 år till sommar!
Nästan allafall, jag åker ju till RIKTIG sommar om nåra månader :)
Men ändå , tänk på en sorglig låt, sen på alla sommarminnen , sen ett år, då börjar man ju typ grina..
Snälla nån skulle nästan göra vad som hellst för 1 sommarlov till!
Åååh, aja bara bita ihop o ta tag i skiten, vara duktig o slippa sommarskola ..
Nu börjar ju vi med betyg oxå.. :s
Fuck..
Bloggar mer sen !
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback