Brunt,Blont, Elller???....

Hej ,asså jag vet inte vad jag vill!
jag vill färga håret brunt,men jag vet inte om jag kommer passa idet eller om jag kommer får världens fulaste blonda utväxt efter några tvättar...
kan inte ni ge mej tips? det behöver inte vara brunt ,det kan vara rött och andra färger oxå! snälla ,vi åker till västerås i morn så svara hellst idag eller i morron bitti!
många säger att jag ska vara nöjd med min nuvarande hårfärg och att många vill ha sån nturlig fin blond,men jag har så tråkigt med att bara vara feg och inte prova nya grejjer ,jag vill vara lika modig som dom andra!!!!


Kommentarer
Anonym säger:

videoblogga om ditt smink pleas

2012-02-22 | 19:05:08
frida säger:

okej,kan ta och försöka! :) skriv vem du är nästa gång! ;)

2012-02-23 | 19:13:11
Bloggadress: http://fridadrugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback