Godmorning!♥

god morgon ♥
ag vaknade typ 10 i 9 och nu är klockan halv 10 typ.
det är bar jag och min syster och kanske viktor..
pontus o papppa o åsa sover i alla fall,idag blire KRYSSNING OCH POOL OCH GODIS OCH SPELA!
gash vad jag ska ha kul med alla! :D
tänkte ta med min ziperall så jag kan springa om kring i den senare på natten.
dom andra ska oxå ta med sina såklart! :D
vi ska åka bil dit , sen ska jag typ ta asmycket kort ,men jag tar INTE med mej systemkamran jag får ta kort med mobilen istället. vi ska vara uppe hela natten,äta så mycket gods så vi spyr,spela på dom ddär automaterna,äta så mycket buffe mat att vi dör, sjunga kareoke,dansa, och sist men inte minst ,ha as kul!♥
ska snart dra uppåt ur sängen ,ska duscha och fixa mej  och packa o välja kläder och borsta tänderna och asmycket mer....
så vi hörs kanske senare på dagen med en liten kort mobilblogg ,eller helt enkelt på måndag kväll!
ps: i kväll börjar bigbrother!♥
jag är beroende av det!♥




Kommentarer
frida säger:

obs,jag stavade fel på rubriken och lite annat..

2012-02-19 | 09:49:08
Bloggadress: http://fridadrugge.blogg.se/
linnea säger:

super kul frida, ha det super bra,ta mycket bilder! ♥

2012-02-19 | 11:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback