Lördags mys!♥

Hej,jag har typ inte uppdaterat nåt underdagen ,men det var en sån dag när man ville vara social;)!

först åkte vi till enköping och hlsade på åsas farmor,efter det åkte vi till västerås och shoppade,blev inte direkt nå kläder och så men 2st iphone 4s till pappa och åsa,sen fick mickan och jag varsin iphone idag oxå! underbart glad! sen efteer det gick vi och åt på   ♥mcdonalds♥   och sen typ gick vi på musik affären och in på ziperall affären och sen åkte vi bara hem och fixade iphonarna och sen såg vi på film och hade lördags mys hela kvällen!
vi såg lite olika filmer och program,blandannat,

paranormal activity 3♥

apflickorna♥

melodifestivalen♥

alien något :S ♥


så vi hann se några filmer,i vår familj älskar vi skräck filmer! det är typ det bästa som finns!♥
men jag ska läsa lite bloggar nu och kolla facebook,och lite sådär.
men jag bloggar mer i morn innan vi far iväg till kryssningen,vi ska typ åka 1 för vi ska åka bil dit och sen gå in på nåra affärer i stockholm ,så vi hörs i morn!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback