Namnsdag!♥

hej på er!
gissa vad? idag har jag namnsdag! så roligt! men men,jag vaknade kl: 8 på en lördag helt onödigt,jag somnade ju ändå på golvet i tvrummet igår,men det var ju bara i en halvtimme,sen gick jag och la mej i min säng kl:12,
av mamma och tobias fick jag en godis kaktus i går  inamnstags present för jag åkte ju hit till pappa igår! jag har typ ätit upp allt! för er som inte vet vad en godiskaktus är så ser den ut så här!♥



fast jag hade polly som "jord" och olika godisar istället för samma sort,jag glömde och ta kort på min,jo jag hade tänkt det ,men så helt plörsligt var allt slut. opsi dopsi!♥

idag ska vi åka och hälsa på åsas farmor ,sen köpa lite godis tror jag,sen slappa och i morn båt.
det är helt knäppttyst här,alla sover ,men jag ska nog ta och försöka somna om igen oxå,med det kommer inte gå,jag ska kolla lite bloggar om instagram nu!♥




Kommentarer
Emma! säger:

Gurka+Godis hallon+cola = gööööttt

2012-02-21 | 21:50:18
Bloggadress: http://kaandiisar.bolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback