opsidopis

hej och hå jag har inte bloggat ¨på typ 300 år!
men.... ocrkar nog inte säga ALLT jag har gjort i helgen så jag gör en liten kort sammanfattning

fredag: sov hos alice med klara och hade skit kul ,mysigt med bubbelbad !
lördag: var i stan och köpte godis!
söndag: inget typ..

har typ tagit asmycket bilder men dom är på alice kamra.
ska försöka ladda över några till min dator och så...
idag har vi haft kort dag, jag åkte taxi hem som vanligt,men det var nåt konstigt med chaffören..
han var glad och snäll..hmm.. dom brukar inte direkt vara det :S
nu sitter jag här med min underbara dator och äter mellis, det är knäpptyst här hemma.. jag är hemma själv,jaja om inte katten räknas.när jag skulle gå upp till mitt rum och häma min mobil ladddare så hörde jag en duns i golvet och kutade ner och låste in mej på toan en stund .. FAN VAD JAG E MES!
sen när jag gick och kollade var det bara den där jävvla katten -.-
han satt på golvet och typ log!
man hör bara klockorna som tickar nu..
men nu ska jag äta klart och sen tror jag att jag tar och sätter mej i ett hörn nån stans och väntar tills kl 4 då kommer viktor(bror)...haha!

Kommentarer
mannen säger:

fint hår!

fint,mycket fint! <3

2012-02-07 | 15:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback