sportlov!

hej nu är jag tillbaka!
det är fregad,helg och början på sportlovet! underbart.
min dag har varit skit i slutet iallafall... jag hade fått en dålig start på dagen ,sen asjobbiga lärare och tillslut omogna killar som inte har nått liv. dom kastar snöbollar (vilket låter sjut töntigt och va sur över) men det gjorde inget tills dom började stoppa innanför tröjan och slutade med att dom kastade isbitar och grus, jag fick i ögonen felra gånger,sista gången innan jag bröt i hop så slutade jag att se typ på ena ögat men nu äre bättre men jag typ började lipa som jag vet inte vad,antar att måttet var rågat..
här kommer iallafalll lite bilder från dagen!















 

men det här piggade upp mej när jag kom hem!


Kommentarer
ettfan säger:

äntligen skriver du igen, har längtet så!

min (kill) kompis hälsar tight bajja... vad det nu betyder vet jag inte.. puss

2012-02-17 | 15:03:35
Bloggadress: http://nolife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback