friday!

omg, trodde faksiskt aldrig att det skulle hända!
 
DET ÄR ÄNTLIGEN FREEEDAAAAG!

oh yeah , aha!
och det betyder HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG! :D :D :D :D
im happy!
och nu ska jag berätta vad jag gjort idag i skolan (a),
först åkte jag ju taxi somvanligt och första lektionen var syslöjd , och då gjorde jag typ klart min mobilficka ,och sen hade vi rast ,sen engelska och då fortsatte vi med våra "covers" på låtarna... sen lunch!
och sen idrott ,då höll vi typ på med nåt , vad heter det :S badminton? :o
ja kanske det, och sen var det slut! jag åkte hem och stte mej vid datorn och åt "mellis" och efter det tog jag kameran och drog ut i solen! tog några bilder som ni ser där nere.
men det var   -8 minus :S så var feta kallt! gick typ inte att röra sej!men sen gick jag in och värmde mej :S
nu har jag ju fixat bilderna in på datorn och nu sitter jag här och skriver, hehe ! :)
men jag kan bara inte sluta tänka på att det faktiskt , äntligen är helg! känns typ som att det gått 400 år ,sen förra helgen var, men det var ju faktiskt bara en vecka! :O
nu ska jag nog publicera det här och sen så ska jag noooog...
jag vet inte :S
MEEEN det är flera styckla som frågat om videoinlägg :S ja, jag vetinte ...
kanske ,om jag får tråkigt så kanske jag gör det ,men njaaa...
ska nog måla mina naglar nu, alla frågar vrf jag målar dom så himla ofta typ 4 gånger i veckan ,jo svaret är för att det är som en hobby ? typ? hehe , ja det är samma som att ni rider , eller tränar , jag målar naglar .
THATS MY THING!
hehe :)
bjussar nog på en liten bild oxå, men jag hade inte den här i skolan ;)! jag byter typ alltid om till den när jag kommer hem :P
hörs sen!


ps: jag lovade ju att visa vad jag hade beställt , här kommer det! orkar inte göra 2 inlägg ;)





Kommentarer
tess! säger:

hej!

jaa! gör videoblogg!

snälla?

jag har ingen blogg själv ,men tycker det är superkul att läsa olikabloggar ,och du är en av mina top 5 just nu!

2012-01-20 | 16:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback