Måndag.

tjo,tjo!
förlåt för den AAASdåliga uppdateringen..
jag har inte fixat ut nå bilder heller typ...
men nu ska ni få höra mig dag..

jo det började med en AStrött tjej !
illamående på bussen.
svenska,idrott,äcklig lunch,spanska,och SO!
HATAR AAAALLLLLT!, utom idrotten då!
men asså det värsta av alllt var att jag hade ont i huvet och spanska läraren skällde typ på mej för att jag SKOJA med min bästis och sa, klara du är ju alltid med conrad! och då kom hon fram och typ ba-
JAK SKA DHÖÖÖDHA DEK!
jag fick ännu mer ont i huvvet -.- tack?
GAAASH! jag hatar spanska! nu har vi precis ätit mat och sen blire familjen annorlunda (stavning?)
här kommer lite bilder som jag tog i skolan ;) (a)









jåååå, tack för mej , hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback