svar på frågestunden!

fråga: Hur skulle din drömkille vara? :)

svar: jo du, han skulle nog vara ,gullig, super snäll ,omtänksam och vågar vara sig själv! :)




fråga:Hur ofta brukar du bajsa? (om dagen)

svar: haha, 100000 gånger om dagen!



fråga:
vilka bloggar läser du :>

svar: jag läser alla mina kompisars och sen så läser jag , tinkerbellas, kissies, keelas, fokis, paows,miekos och några till :>



fråga:
hellooo!
älskar din blogg!
vilka är dina "idoler" eller den musik dulyssnar på :>

svar: jag lyssnar på lite olika och så ,men jag har inte nån direkt "idol" så men tex lyssnar jag på
david guetta,nicki minaj, flo rida, men bara vissa låtar , gillar mest typ "dunkadunka" haha!
och sen i bland lugna låtar men det är typ 1 låt som "personen" gjort! :)
tex , kings of leon,kent, paramore, ron pole, och så :>



fråga:
hej,! underbar blogg!
kan du snälla göra video inlägg?
kan vara vadsom hellst , baka ,smink, foto,prata! snälla ? tack

svar: jo, kanske det..många har frågat det men kanske , ska göra mitt bästa! :>



fråga:
hej, vilka är dina bästisar:3?

svar: klara landegren, ella wunger och alice löf :D



fråga:
vem är du kär i?

svar:ingen just nu..



fråga:
tja evert , visst är jag het?

svar: absolut ;)


fråga:Hej, hur får du din "blogg" att vara så otroligt ointressant och kass :) Jag vill vara lika meningslös som dig! :D (eller inte)

svar:hej , :D jo vet du hur jag gör? jag söker på ditt namn på google och sen så läser jag om just dej på wikipedia och sen har jag lixom härmat dej :)





så det var nåra frågor det! :)
hoppas ni fick bra svar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback