Tisdag

hej, jag är så sjukt trött!
jag slutade halv 2 och jag typ somnade när jag kom hem...
i dag har vi bara haft 3 lektioner, svenska,matte och engelska.
men nu funderar jag på om jag ska fixa en ny design en snyggare.. den som jag har är lixon bara vit och svart.
men bara för att jag misslyckas varje gång så..... jag har frågat runt ,flera har sagt kanske och nårga att dom inte har lust eller orkar... men 3 st har sagt ja men,det har lixom aldrig blivit av..
men nu ska jag läsa lite bloggar och fixa en design, oooooch kanske grejja lite med bloggen.
dagens bild kommer under :)






I See You.



Kommentarer
wille säger:

Du är snygg ju! // Jag och mina kompisar

2012-02-05 | 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback