torsdag 19/1

hej.
idag har det varit en riktigt bajsigt "skit" dag!
i skolan börjar vi med nått so prov, ja det gick super bra! men,
sen hade vi matte, och en riktigt sur lärare! sen hade vi lunch!
och efter lunchen hade vi bild , ja det var kul om inte killarna i klassen hade varit så omogna.
och sen hade vi spanska ,och jag var AStrött! och jag kunde inte konsentrera (stavning?)mej ATALL!!!
och det var inte så kul direkt.. -.-
och det så kallade "slutet" på helvetet var att jag åkte taxi hem som vanligt men vi skulle lämna nån annan före och han som körde åkte så ,ursäkta , JÄVLA sakta!!!
jag slutade kl: 15.15 och kom hem typ 1 timme och 10 minuter.... jaja...
men sen höll jag på och somna typ hela tiden i soffan hemma, sen åt vi och nu är jag här....
nu ska jag fixa med min kamra och alla bilder och så ,så får ni se vad jag köpt tror jag!
min Iphone suger iallafall , ska inte ha just DEN! men ska nog få en ny...




Kommentarer
william säger:

ojdå, låter inte bra.. :/

2012-01-19 | 18:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback