Känslor..

Tjatja, jag tror att jag ska sluta blogga.. Vad tycker ni?
Känner bara att det inte är lika kul om inte ens nån läser längre, och jag vet! Det är mitt eget fel eftersom jag "glömer" väldigt ofta!
Aja, på discot var det blandade känslor, vi tjänade över 2 000 kr asbra!
Det var skit kul, men det har hänt ganska mycket efteråt.
Bra, dåliga, och ledsna..
När nån jag är med eller känner blir ledsen över nåt så känner jag mej ledsen för att jag inte kan nåt göra, jag vet att jag inte borde känna mej så men..
För några minuter vart det asbra! (inte för min del)
Sen blev en person ledsen, och jag tycker så synd om ..
Aja , jag tar inte det här på bloggen..
Det är snart sommarlov! 9dagar kvar, 5 skoldagar som kommer vara annorlunda då!:)
10 dagar kvar till liseberg! Tagga med albin , klara,kevin och david!
Jag vill så sjuuukt mycket ha sommarlov men jag kommer sakna alla!
Sakna, sakna, sakna! Får väl se till att träffa dom då!
Idag har jag slöat , gått ut å gått, sprungit och så!
Sen började det regna igen då gick jag in och fikade , darack varm choklad med familjen.
Hör sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback