Lisberg!

Tjoo!
Det var så sjuukt kul på liseberg!
Först åkte vi buss i typ 6,5 timme, vi såg på film o stannade på mc o åt osv!
sen närvi var framme så åkte vi en massa och jag åkte allt!
Till och med atmosfear!
Fett awesum, fast jag grinade på väg upp...
Höhöhö, men sen åkte jag den flera gånger till! Haha!
Sen så åkte vi hemmåt kl 10.
Alla var trötta vu såg på film stannade o köpte godis och jag blev tvungen att sova i trappan för det var smockfullt överallt!
HAHAHAH!
Kevin hade tagit min filt , david min plats , klara min väska , moa min kudde o.s.v o alla sov så jag ville inte väcka dom!
Alla låg på både golv på varran och på saker!
Såg skitkul ut.
Men jag sov på en äcklig matta i trappen , mys!
Nu har jag kramp i ryggen!
Vi kom hem vid halv 5 på morgonen..
Så nu har jag sovit länge ,ätit ,duschat och så!
Snart blire tacos för min del och städa mitt rum.
Sen drar jag väll ut å går en stud.
Ashärligt väder!
Och nu är det ända jag känner , sommarlov!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/2630832/images/2012/pic_206630428.jpg" class="image">


Kommentarer
kevin säger:

tagit och tagit ;)

2012-06-19 | 18:50:50
lilla jag säger:

HAHAH shyyyssta kompisar :D

2012-06-25 | 20:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback