Ont i magen..

Tjoo! Har varit en askul o jobbig dag!
6,7,8,och 9orna har badat hela dagen!
Så klart så blev jag iputtad med alla kläder å sånnt skit på!
Ja inte bara en gång helller utan typ 27 gånger.
Sen efter skolan så åkte jag hem till klara o skrattade sen drog vi till gårn och träffade ölle ,keffin david och linööös!
Sen typ chillade vi bara och ja typ inget...
Sen så åkte jag hem för hade skiiit ont imagen!
Så nu komm jag nyss hem så jag ska duscha , ansiktsmask , kropps"mask" osv, osv, osv!
Skolavslutning i morn jö ! Tagggaaaa!
Sen på kväller drar vi (alla igen samma människor)
In till stan på kvällen och kollar på bio.
Sen sover alla hos alice och nästa dag åker alla igen till liseberg!
Tjohooo!
Kommer vara helt slut så det är bäst att jag sätter igång!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback