Pirrigt, hoppas det blir bra!


Kommentarer
Amanda säger:

Seriöst Frida LÄGG NER!
Kan du inget annat än att puta med läpparna och visa upp din kropp?
Jag menar inget illa men det syns att du har jäkligt
dåligt självförtroende så du söker efter uppmärksamhet hela tiden! Du är för sjutton bara 13 år bete dig som det istället för att bli ett sexideal redan. Om jag vore din föräldrar och släkt hade jag skämts!Du gör ju inget annat!

2012-06-16 | 18:11:46
Amanda säger:

Seriöst Frida LÄGG NER! Kan du inget annat än att puta med läpparna och visa upp din kropp? Jag menar inget illa men det syns att du har jäkligt dåligt självförtroende så du söker efter uppmärksamhet hela tiden! Du är för sjutton bara 13 år bete dig som det istället för att bli ett sexideal redan. Om jag vore din föräldrar och släkt hade jag skämts!Du gör ju inget annat!

2012-06-16 | 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback