upprörd.

upprörd var ordet ja.
jag fick en kommentar som det stod så här i,
 
"Seriöst Frida LÄGG NER! Kan du inget annat än att puta med läpparna och visa upp din kropp? Jag menar inget illa men det syns att du har jäkligt dåligt självförtroende så du söker efter uppmärksamhet hela tiden! Du är för sjutton bara 13 år bete dig som det istället för att bli ett sexideal redan. Om jag vore din föräldrar och släkt hade jag skämts!Du gör ju inget annat"!
/amanda
 
och ja, jag fattar inte varför du kan säga så? jag gör verkligen inte nått av det!
bara för att jag är mej själv och inte du som kanske inte får " bekräftelse" eller vad du kallar det din lilla fjortis!
jag har dåligt självförstoende,men det hade blivit mycket bättre innan jag såg det här, och när jag såg det sjönk det!
jag förstår inte att du har tid o klaga på andras liv, eller jo, kanske för att du inte har något eget? eller ?
sköt dej själv och låt alla göra som dom vill.
du är fan inte min mamma jag har redan 2 st och det räcker.
och du säger att mion familj borde skämmas, eh? nej det gör dom verkligen inte.
dina föräldrar borde skämmas för att diu klagar på andra och för att du orkar lägga ner din tid på mej o alla andra?
så det är därför jag inte har bloggat på sålänge för att folk bara gnäller.
men jag tänker fortsätta.
haters make me famous.
 

Kommentarer
frida drugges STRÖRSTA FAN <3333 säger:

fy fan amanda att skriva så till en FIN tjej som frida hoon är ifal fin fast hon gör duck face som vissa andra inte är som tror at dom är någor för att domm tar fram läpparna som nån jävla klappsruttetkiosk mongo ta och väx upp och lägg dig inte i andras liv
och om du tycker hon är störande, ful och äcklig så varför kollar du ens på hennes blogg och slösar hennes tid och gör henne ledsen fattar du hur jävla fucking lågt den är ta och väx upp upp snälla ? :!!!
men frida du är mitt störta blogg fan och jag vet att om du inte putar mmed läpparna så är du fin ändå :D kram ditt största fan <3

2012-07-14 | 19:09:56
frida säger:

hm alltså Frida ta inte åt dig av det där :s ist för att ta åt dig av skit kommentarer så använd dom som ett självförsvar, skulle inte hon vara sämre än dig så skulle hon aldrig skriva så, det är hon som har dåligt självförtroende. ;)

2012-07-28 | 21:19:30
Bloggadress: http://idiotlover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback