friday!♥

helg igen!

super skönt verkligen!
en väldigt "pluggig" vecka måste jag säga, och jag har en till framför mej..
men nu ska jag bara njuta av helgen och inte tänka på skolan!
i morn är det typ öppethus i min storasysters skola, så vi skulle dit, men jag bestämde mej för att stanna hemma själv för alla andra ville med..
men då ska jag ha lite "spa tid" haha, nej men jag ska duscha ,ansiktsmask osv.osv...
för i morn kväll är det tjejmiddag hos alice, för den blev ju inställd förut för att hon blev sjuk.
men i morn gäller det med dom finaste på jorden! ♥
jag vet inte om jag ska sova i husvvagnen inatt, hehe!
för det är så mysigt där, det är ju "långbäddar" alltså vanliga sängar i den så det blir awesume.
men jag har inte bestämt mej än...
nu sitter jag här med ett "cola zero" glas i min hand och bloggar :)
har nyss sett på big brother , jag doooog verkligen när dom sa att tenny hade åkt ut, mitt hjärta slutade slå..
men sen när jag fick reda på att han kommer tbx på söndag till huset började det slå igen.
haha, älskar tenny och hans skratt, han är klart den roligaste i huset! ♥
men nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag nog slänga inn några inlägg eller nått som förlåt för asdålig uppdatering i veckan!
hörs sen gullisar!
puss!

ps: här kommer en bild på tenny för er som inte vet vem han är! (utklädd till tjej)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback