FUCK MY LIFE

Tjoo !
Ehhmm...
Det gick inte så bra att övertala mamma ...
Jag blir hemma i morn med..
O i övermorn....
Jag har nyss duschat och fixat mej..
Nu dricker jag te med mamma och ser på tv, eller ja, vi pratar mest, kollar inte direkt på tvn.
Assååå!
JÄVLA APA!
Jag vill inte vara hemma mer!
Gash!
Jag får panik ju! Grymt jäkla tråkigt! Plugga, plugga, sova,Tv, äta, datorn, naglar, sova!
Samma saker HELA TIDEN! Bajs...
Funderade faktiskt på att gå ut och gå i morn för att jag måste typ vara ute mer. Ser helt blek ut..
Springa kan jag ju inte nu när jag e sjuk...
O medicinen smakar skit!
Men jag ska slänga in en dagens sötnos igen, kanske är kul för er, eller för att jag har tråkigt...
Puss!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2630832/images/2012/pic_195833054.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback