Halsfluss..

Tjo...
Då var det dags igen då.!
Har halsfluss så i morse stannade jag hemma, sen åkte vi till doktorn.
Då visade det sej att jaghar halsfluss..
Sen drog vi intill stan och hämtade medicinen på apoteket.
Efter det så åt vi mat på max, så åt jag en glass efter!
Hehe, årets första mjukglass då!
Nu är dom andra inne påmaxi och handlar, jag sitter kvar i bilen, pallar inte gå...
Sen har jag en fråga.
Är det bara jag som åt mitt första "vuxen" mål idag?:0
Jag har aldrig ätit ett vuxenmål förut...
Dom är så stora,
Ja jag är 13 år snart 14 , men jag orkar verkligen inte.
Men idag provade jag, gick inte så lyckat men...
Prova kan man ju alltid!
Nu har vi juprov i morn och på torsdag, men jag får tydligen inte gå till skolan på minst 2 dagar, surt.
Jag blir alltid sjuk när det e prov..
Jävvlaskit.
Måsteman ju plugga på påsklovet.
Eller så övertalar jagmamma att få gå.
Får helt enkelt se vad som händer!
Men nu ska jag ringa mamma och be henne köpa halstabletter oxå!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback