Lördags mys!♥

hej underbara ni!
hur mår ni? jag mår super bra!
idag blev det så här!
jag och pontus vaknade halv tio , och märkde då att alla andra hade åkt redan, så vi bara chillade, kolla på tv, åt godis och så.
sen gick jag upp till badrummet för att duscha men bestämde mej för att bada istället ;)
sen så höll jag typ på att somna i badkaret, haha!
jag var så trött..
sen så satt vi och dog av skratt framför youtube och sen chill...
jag stretchade lite och "övade" på split.
jag har lovat mej själv att jag ska kunna göra det här till sommaren!
spola fram till   2:04, det ska jag kunna!

http://www.youtube.com/watch?v=lq4wRlLmOFM&list=LL61ncm42ntnlQP3gekPjDjg&index=4&feature=plpp_video

hon som har blå tröja, typ split i luften :O
jaja, det kommer nog gå åt he***** men försöka kan man väl alltid.
en ny grej jag lärt mej idag är att ta båda händerna upp iluften ,luta mej bak och gå i brygga från stående posssition, jag kunde ju gå ner om jag hade en arm uppe o en nere men nu kan jag det som är lite svårare , alltså båda rakt upp!
ganska stolt faktiskt!♥
sen halv 2 kom dom andra hem, vi åt och nu sitter jag med choklad vid min sida ;)
mumma!
men nu ska jag nog göra det gammla vanliga, läsabloggar och så.
men jag bloggar mer sen innan jag drar till alice och dom andra !
puss!♥






älskar våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback