New nails!

Hej!
Nu har jag typ gjort allt som går att göra hemma!
Guuud vad tråkigt jag har!
Jag har fixat lite i mitt rum, vilat, läst, pluggat, och till och med målat mina naglar.
Hehe, det vart suuuper tråkig design på naglarna idag men det duger så länge. Känner mej lixom naken utan nagellack.
Men ute är det grått, jag vill ha spöregn åska och blixtar!
Nuuuuu!
Ni kanske tror jag är störd nu eller nåt, men det är ju så mysigt!
Specielt på sommarloven när det är så, för då drar man ju ut med bikini och hoppar studsmatta! Längtar verkligeen till sommarlovet!
Åh! Tänkte köra bra uppdatering eftersom att det typ finns inget att göra utom att sova, men det kan jag ju inte göra hela tiden!
Men såhär blev naglarna!
Ska nog dra ner och ta lite cola nu.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback