Onsdag !

Tjoo!
Jag är lite överlycklig!
Jag har bokad dom SISTA 6 biljetterna till " the hunger games" to my best friendes!
Det är ju premiär på fredag!
Så då kör vi tjejer! Först in tillstan efterskolan och sen shoppa, fika, äta mat osv.
Sen halv sju på fredag börjar filmen!
Super kul ska det bli ialla fall!
Idag var det somvanligt ganska långtråkgt i skolan.
Klara var sjuk så om du ser det här , krya på dej flicka lilla!
Och sen drog jag hem till mamma för att passa min lillebror i kväll för dom ska ut, dom kommer typ hem 12 eller nåt.
Så jag storasyrran och min lillebror hade lite mys med chips , saft och kladdkake muffiiiins.
Nu sover han så sött och jag ska nog sova snart jag med.
Men det gammla vanliga, läsa bloggar och spela mitt beroende framkallande spel " draw something"
Hehe, typ.. Apa trött.
I morn är det torsdag :0
Utvecklings samtal .. Fml.
Jag hatar den pinsama tystnaden som är när man sitter där :/
Jaja, hoppas det går bra :S
Men det var ju typ 100 grader idag! As varmt och skönt!
Så jag tog på mej jeans shorts och gick ut, ni må tycka det va kallt men det var asavarmt.
men sov så gött nu !
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback