Onsdag, prov och plugg...

Hej! Nu vet jag felet med att det inge gick att blogga, jag försökte med bilder varj gång o då har det cpat sej med bildernabara , men det funkar igen på fredag! Meen idag var det fysik prov, det gick awezume! Tror jag...
Men i morn äre matte prov så jag ska nog plugga lite sånt oxå.
Jag har nyss målat naglarna och det vart typ USA flagga på tummen och vitt glittrigt på restenav fingrarna, jag provar med en bild igen men det funkar nog inte, vi får se.
Sjukt kul med drawsomething, jag spelar mor supermånga och 30 st bloggläsare har addat mej!
Total awezume!
Snart lite matteplugg, men är så förbannat trött!
Sen våfflor och sylt;)
Det händer nog inte så mycket men jag ska förfan särpa mej iskolan nu och lyssna , annars får jag typ gåom...
Alla runt omkring distraherar men nåt enormt , då blir jag hyper och är i min lilla värld..
Men nyatag och pluggamer!
Sen äre svenskaprov och ett so prov o muntligtförhör, mycket i skolan men, men...
Säkert värt allt slit och så i framtiden.
Hmmm, vad vadet jagskulle säga..
Kommer inte på det nu..
Omg, blir bombad med sms från alla olika håll nu så jag kanske ska sluta skriva!
Adda mej på drawsomething om du inte redan gjort det!;)

Frida D.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback