onsdag!

tjo bre bloggen!¨
idag har det varit en sån där dag man vill glömma.
matteprovet sumpade jag så jag ska typ göra så jag får högre på fredag eller nått.
i morn blire den där saken jag bärettade om för er igår med dom andra.
slipper skolan at all!
för kl:3 ska jag till tandläkarn, så jag stannar i stan.
det ryktas om att jag var med på "blogg.se" s " mest aktiva" igår, men det är inte nått jag tarpr på men har hört det från några stycken... mystiskt...
jag tror att jag ska ta lite nya dropp-bilder nu, eller så blire chill bara..
kanske läsa klart den där boken på 300 sidor med muntligt "förhör" om nån vecka... hehe, jag har kommit ända till sida 2.
ska kanske smsa pappa och be han köpa med lite godis inför bussresan i morn med dom andra, man kan ju inte bara sitta där och prata och dunka musik ju ;)
men , eller så fixar jag det på morgonen om jag hinner ,fast det tror jag inte..
men jag bloggar mer sen!
puss!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback