påsklov!

hej!
nu är det äntligen påsklov,kändes ju som att det nyss var sportlov.
men jag klagar absolut inte! det är ju underbart med lov!
idag i skolan hade jag 2st prov, ett matte prob och ett svenska prov.
båda gick bra, tror jag iallafall.
matten var mycket enklare att förstå denhär gången!
jag har typ chillat hela dan, har hoppat studsmatta med viktor ganska länge, det var ju typ ljust till halv 9!
amaziiing!
snart äre big brother som gäller!
vad ska ni göra?,sen blire väl typ.. ha tråkigt..
har inte direkt några planer inför helgen..
i morn ska vi åka till nån sak och sälja massa gammla grejer :S
får se i fall jag följer med.
vet inte riktigt än hur jag vill göra, men vi får väll se!
jag ska väll bara längta och vänta till soffan kommer nästa helg!
då ska pontus,viktor,mickan,jag och soffan ha superkul!
blir mycket skratt i allafall, hoppas jag!
men jag skrattar ju ändå hela tiden, såå..
vi hörs senare i kväll!
pööööööss!


image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback