Skola i morn!

Tjo, i morn är det egentligen världens västa dag.
Men nu blev det typ skolans bästa dag hitils.
Ja, vi har elevens val , så jag och klara o ellen tog musik.
Först på morgonen i morgon så tror jag att hela högstadiet ska se en film typ, jag älskar dej, eller nåt.
Sen har jag i allafall musik i två långa underbara dagar.
Skulle ha tagit foto som val men jag har ju typ valt det varje gång.
Så jag provar nåt nytt, tänker nog ändå ta kort med mobilen på mycket vi kommer göra men, just nu ska jag nog snart sova.
Men kanske slänger in en dagens sötis.
Får se.
Men sålänge får nu ha det underbart!
Puss!


Kommentarer
SARA'S HEMLIGHETER säger:

Hej! I min blogg skriver jag anonymt om mitt liv och saker jag varit med om, med målet att nå ut till andra i samma situation. Jag skriver bland annat om hur jag som trettonåring blev våldtagen av en person som stod mig väldigt nära.. Förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer, men det skulle betyda mycket för mig om du kikade in på min blogg! Kram :)

2012-03-26 | 13:02:02
Bloggadress: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback