skolan..

Tjo bre!
Nu sitter jag här i skolan och mobilbloggar igen!
Nu ska jag berätta något sjuuuukt läskigt!
Jag var först asså den enda som hade kommit idag till korridoren där mitt skåp är.
Då satte jag mej och började smsa, när lampan tändes längst bort i korridoren. Jag tänkte att det kom nån, och sen inte mer med det. Jag brukar inte stirra på dom som går förbi, så det gjorde jag inte den här gången heller .
Jag hörde fotsteg och andetag.
Men fotstegen blev snabbare o snabbare och sen när jag vände mej om för att kolla så släckteslampan och det var helt plötsligt ingen där!
Då kändes det som om nån viskadeeller blåste i mitt öra, jag blev så jävvlarädd så jag sprang upp och satte mej i ett fönster....
Och detkänns som om nån sotter och kollar / stirrarpå mej just nu... Men det är ingen här...
Nu ska jag dra..
Hörs sen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback